Godmorgon!

morgon på er filurer.
idag är det torsdag om ni inte visste det? =P idag ska man t tandläkaren vid 10:40 hua.. sen hem o slappa o mysa med bebisfisen ^^ o sen vid tre så ska man iväg med pappa.. man kan ju hoppas på att erika ska följa med =D
Annars kanske de kan råka bli att han "hackar" på mig lr nått =/ o de vill jag INTE!!! =S

så vi får la se hur de går... man kan ju hoppas på att jag lyckas hitta nått till Erik i 30års present.. de e fan inte lätt har inte en aning om vad jag ska köpa.. =/ någon som har nått förslag?? =)

alla förslag e välkommna =D hehe.

ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ett skohorn för 9 kr på ikea! XD

2010-01-14 @ 17:55:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0