Halt o kallt.

Morgon. Då har man ca 10mil kvar t sveg lr nått sånt. Hm har kört 30mil redan med andra ord då vi e framme i sveg. Usch Usch många mil kvar. Skumpigt o trångt i bilen är det oxå. Min fot sover o jag har svårt o röra mig. Är det inte underbart så säg? :-D satt o fundera över hur mitt liv har varit förut. Hm med närmare efter tanke så har de varit väldigt berg o dalbans aktigt. Men mest motgångar faktiskt. Som när man var o for ner t högsby varje helg typ. Vilket jävla liv. Visste sällan Vart o hos vem man kunde sova. En gång hamnade jag hemma hos en kille som jag träffa på en pub haha. Men dagen efter var ju betydligt mindre rolig. :-S men kan ju bero på att jag inte tålde människan som jag va tvungen att umgås med som jag dessutom hade åkt ner med t högsby kvällen innan. Hm. Hade ju igentligen hoppats på o fått sova hos han med de stora j:et men de fick jag ju inte för där skulle ju fetto sova. Ja fy fan så sur jag Vart. O vilket liv man levt som sagt. Tur att det är lite skillnad nu:). Nu har man ju man bebis o vovve:) o snart kanske eget hus med. Ska ju bara prata med banken o sånna saker:) hm börjar känna mig lite små trött faktiskt så kanske ska sova en liten stund igen så jag oskar köra sen efter sveg:) HALLT O ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hehehe ja när man tänker på alla jävla fester o sånt skit man druckit i överflöd... o dagen efter. alla dessa dagar efter. huuuuuuuuuuuuuuua. nä, skönt o ha livet man har nu, eller hur? :)

2010-01-26 @ 22:24:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0