lyckas inte med nått =/

Det suger verkligen o vara jag =(
jag lyckas inte med nåt förens efter 578 försöket lr nått =/
Har ju bestämt mig att jag ska bli gammal gumma  =P o lära mig sticka..
så har ja lyckats sticka en halsduk till Arvid.. det va ju inga som helst problem.. men nu bestämde jag mig för o göra en MÖSSA ska de vara så satans svårt? =O
GAAAH!!! började på den uppe hos svärmor.. o så sa hon att ja skulle sticka den 10cm till o börja med.. mm visst så jag tar med mig stickningen hem för jag hann inte sticka allting där hemma. =/ men när jag kommer hem så ser jag att det är ett stort HÅL i allting så de e bara REPA upp o börja OM *argh*  o de va då fan inte lätt..
garnet gick sönder gång på gång o blev KNUT!! ååh man får ju sne spelet totalt.. =( lr e de bara jag som har dåligt tålamod? =S


HALLT O ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

uijjjaa! men den blir nog fin när den är klar sen. :) tänkte virka en duk, jag. :)

2010-01-30 @ 20:25:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0