Måndag!!

Erika:
Ditt lilla oslo man bestämmer väl för sjutton ingen tid när dom ska fara hem heller.
aa klockan då måste ni va ute ur huset? =P
nää de funkar bara så när man e lite o "leker" fortfarande.. när man e över 18 o "vuxen" o bor själv så bestämmer man sånt själv när man åker hem osv.. =P

så dom åkte hem kvart över tio för o vara exakt =D

Donken:
ee tja tja på dig med =P


ello filurer!!
Har sutte o tittat på bdb nu på min ena syster sida o hennes bilder. vet inte varför men jag GRÄT!! pga de hon skrive. Saknar de där med även om folk inte kan tro de så saknar jag det..

men kommer aldrig börja igen varför vet jag inte.

Usch nu får jag gå o snyta mig.. =P

ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: erika =)

sv; det va meningen att ni skulle hjälpa mig fylla på telefonen(över nätet) men jag ville ju såklart inte störa er!=D så därför frågade jag.. men vi får ta dt någon annan gång, när ni har tid ;p



& jaså, du saknart? välkommen till min klubb då duh ..<3

2010-01-11 @ 16:11:33
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0