måndags middagen avklarad!!

Tjoo filurer =D
OJ så mätt jag är nu.. men ja minns inte bättre för de hur lång jag   e =P
haha kass humor så här framåt kvälls kvisten =D visst är de underbart ^^ hehe..
Erik tog precis min bil o for t verkstan med den.. eeh ska bytas koppling på den.. den e KAPUTT så slirar oavsett vilken växel man kör på.. e som om de vore glasehalt o kommer INGENSTANS =P
haha.. så kan de gå..
så hoppas på att den funkar bättre efter att den e bytt ^^


"eeh tar du kort nu lr??"
haha så himla under bar ^^ <3

SVAR på KOMMENTARENA!!

Erika:
Jasså de säger du.. haha att du inte lär dig själv någon gång istället =P så mkt lättare de skulle gå allting =D

inte fan kom du hit o underhöll mig.. istället gjorde du mig döv på vänster öra så som du skrek när jag prata med pappa i telefon.. va ju så man börja undra om du va 4 o komme in i trotts åldern lr nått..
jösses...

Donken:
kommer du inte ihåg allt du skriver? så dåligt.. memorera då =P hehe..
Ja visst va han söter där ser lite full i fan ut =D haha..
Jodu full jävla fart e de här numera.. men nu ligger han ju iaf i sin säng o sover =)
haha tur att han kan bli trött i mellan åt med så man hinner o vila sig mellan varven.. =D

ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hahahah ja det är en jääävla tur. hahhhahaa du har lika roliga ordvitsar (mätt) som lasse, de han själv skrattar åt ;) hahahhaa... pöss!

2010-01-11 @ 20:13:56
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0