Min historia 2

Det har blive så mkt bättre nu sen de allra första inlägget jag skrev..
men ändå är allting lika jobbigt som då men ändå har de blive bättre.
kan inte förklara de på nått annat vis. men somliga har verkligen ändrat sig medans andra inte har det.
vissa försöker men lyckas inte så bra ändå trotts deras tappra försök.
medans andra inte gör ett handtag fortfarande vissa gånger.

Men de flyter på bättre nu man bara är o inget mer.. =/
ibland känner man sig som världens sämsta pga hur allting har vare o är fortfarande.. =/

men man kämpar på iaf.. vare sig jag e medveten om att lr inte..
lite svår begripligt de där. men vet inte alls hur jag ska uttrycka mig längre.
minns inte längre va de var jag hade tänkte  o skriva här från början.. =/
Minnet tycks svika mig allt mer o mer numera..
e ju så man blir rädd för sig själv.. =/

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja minnet är bra, o minnet är... bra. uhm. nä, inte på mig heller..

2010-01-07 @ 23:26:06
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0