morgon o det är måndag!!

Svar på kommentarerna Donken!! =P

"usch" eeh vad då så kan jag inte skriva vad nu? vad för nått?
nope de va länge sen jag drömmde nått om mamma nu =(

"ensam hemma"  jo visst det =D

"10 månader"  japp klart han har det =P
han har storlek 74/80 i både boddy o byxor =)

"ensam hemma" haha de blev nått fel när jag skulle ladda upp =P
o sen lyckades jag inte ta bort de andra inlägget så de fick bli så där =D


Måndag morrgon.

vaknade idag klockan 03:00 första gången sprang på toa.
Lika så vid 04:00
sen vid 04:44 ja då vaknar Arvid ligger där o gnölar lite i sängen. men han somna om efter en stund tackar för det =)

sen bestämde han sig för o kliva upp halv åtta istället.
men vägra äta välling så a nu ligger han på täcket o river ut så mkt leksaker som möjligt istället =)
samtidigt som han har lyckats trycka in en knappt på sitt piano som som spelar världens enformigaste melodi =P

medans jag sitter här o håller på o somna igen =) haha så kan de va när man inte lyckats sova nått under nattens gång!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

näej, menade till din pappa. elakt sagt. Jag menar, det bestämmer du väl helt själv om du vill riskera dig, arvid och bilen att gå åt pipan. näe, det tycker jag inte att han ska kräva.. pöss

2010-01-06 @ 18:57:05
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

leksaker saom låter massa: de kommer att utvisas ur lghten när de blir för mkt. ;)

2010-01-06 @ 18:58:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0