Nej jag vägrar =P

Vägrar haha jag kommenterar o svarar här jag så blir de uppdatering oxå ^^ två flugor i en smäll =D höhö..

"Ändrat färger"
header har jag gjort själv i photoshop =D
men hur jag la upp den minns jag knappt. fick lägga upp den på eriks gammla hemsida lr nått för o sen
kopiera adressen där ifrån o klistra in bland stilar o mallar under header grejset.. så vipps så va den där =) hehe..

"IIIIH så KALLT!!"
Haha jasså? nu vart ju jag avundsjuk på dig läste oxå turism fast jag gick ju BF men inte fick jag någe skoterkort för de.. =(  meh haha jag kör ändå =P ssssschyy inte ett ord t någon annan ^^
jag vill oxå bo på ishotell men klarar inte av o sova i sovsäck. lider av klastrofobi.. =(

"svar på KOMENTERNA"
haha så jag stavar.. KOMENTARERNA ska de ju va ^^
haha ja ja någon roade det säkert =P
men ja visst vi e värsta rik vi.. haha fast de va ju inte utav oss han fick den.. han fick den av pappas grannen för o krångla till det =P
men jag kallar dom för min stora familj jag ^^




Torsdag idag då.. haha höll på o skriva Tisdag jag.. eh vad då veckovild?? =P hehe..
jaja så kan de gå.. =D

Idag ska jag försöka pallra ner mig i källaren o börja TVÄTTA så jag har ALLA kläder rena tills vi ska åka =D
o den här gången ska jag ha med mig kläder så jag slipper o TVÄTTA där uppe =P
de va ju inte lite pinsamt lr så =P hehe.
tur man har en snäll svärmor.. =) hehe..



Kommentarer
Postat av: DONKEN

hur länge ska ni va där? pöss

2010-01-07 @ 23:18:24
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0