Onsdag o föräldragrupp!!

morgon.. här sitter jag vid mitt databord snorig o dan på denna jord fy helvete..
jag vill inte va med om detta LÄNGRE!!!
plus att jag har fått far o flyg veckan med nu PASSANDE tills på lördag nooot.. härligt o sitta i en bil i 100mil o ha konstant ont i magen.. =/ ser inte fram emot att kan jag ju säga..
idag blir det föräldragruppen vid 10:00 ska se om jag får väga o mäta min son o sånna saker e lite nyfiken nu =) hehe.. han äter ju verkligen som han ska med nu ^^ *stolt*
e ju extra roligt o mata när dom äter som hästar ^^ hehe. 


Svar på kommentarer dags =D

DONKEN:
Hoppas med vi får ett lånelöfte men jag tror inte de ska vara några problem efter som erik tjänar bra o har fast jobb =D nope va inte de nybyggda huset hehe.. hittade ett annat mer lämpligt sen för 720 000 pengar =P
bara o kopiera länken i inlägget o kolla ^^
vet inte hur man lägger upp en länk så där ännu. haha får gå en kurs hos min syster sen tror jag =D hehe..

nja jag fattade nästan hur man skulle göra du =P
men de löser sig den dagen jag är där =D
e ju ett litet tag tills dess.. skrev liksom i mitt cv att jag va mammaledig till o med 31maj ^^ men kollar o hör mig för redan nu =D så e de ju upp till dom =) hehe..

haha japp vi tar de på msn nästa gång du =D hehe.. lite smått pinsamt haha
länka varända gång eh vart? hehe..
Fb e jag mest på.. e inte så mkt inne på bdb längre. o ska jag länka så måste ja ju lägga upp en bild.. jobbigt ju =P Hehe..  du får lära dig o hålla mer koll =D hehe
hehe skyll på lasse du .. =P mjo men så e de.. hehe.. man kan ju inte gå o lägga sig hur tidigt som helst heller då vaknar man ju klocka gö tidigt mitt i natta istället =/
mm jag har ju PS jag =P Hehe.. de e fina grejer de.. men om du vill så kan ja ju greja en åt dig.. hehe alltids lika skoj o hjälpa.. jag lär mig ju samtidigt oxå.. e inte hundra på PS på långa vägar jag är i lär dig sj stadiet för boken jag köpte suger stog inte alls sånt som jag ville lära mig..=/ bortkastade pengar.. *suck*
men vill du så säg bara till ^^


SÅ där de va de hele för den här gången nu ska jag ta min son lägga honom i sängen o hoppas på att han vill sova en lite stund till så vi e nått så när pigga sen när vi ska åka hehe..

ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

nästan hela inlägget var ett löångt svar till mig. det tackar vi för! :D jaaaaah, det vore gulg värt om du vill göra en PG header till mig. Limegrön o sånt, med lite bilder på moi. helst nå fräsigt limegrönt streck eller nåt, fade'at till svart. tja eller nåt. hehehe.. pöss!

2010-01-13 @ 14:51:39
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0