Orkelslös

Hej!
idag e jag lika orkeslös som igår o jag har massor o göra..
urk.. stryka gardiner. =/ hänga upp dom.. fixa timers. DISKA upp berget med disk som jag inte orkade igår..
PACKA!! =) men det är ju typ roligast =D men imorgon fy hundan så jobbigt de kommer bli o åka bil i den här verken som jag har.. =/
känns som om jag har en vass sten i magen o den trycker ännu mera ju mer jag andas... =S eeh låter ju bra lr nått.

Arvid han e knasig han.. tog han full fart ifrån datorn o tok sprang ut i tv-rummet o körde fast på mattan nu står han där o jollrar o har sig =P hehe. ganska rolig syn =D hehe ska ta kort ^^

Haha lägg märket t lådan han drog med under mattan oxå ^^


han verkligen älskar o va med på kort =P hehe.. syns inte det.. vänder o vrider på sig värsta för o verkligen synas ^^ hehe.. mitt älskade charmtroll <3


Han kan även dricka själv ur pipmuggen numera ^^ men kanske ska lägga till bara "ibland" hehe..  <3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

nu gikc de o ladda upp inlägget iaf

2010-01-15 @ 13:22:45
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: ANNA! ;)

naaw, så söta bilder! :) fick mest, kläder, pengar, smycken och sånt! ;) hihi. Joo, usch fy och blääää för hosta! :|

tack, hoppas din helg blir super den med! (yy)

2010-01-15 @ 20:13:10
URL: http://anna-strom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0