Söndag!!

Tjo alla filurer där ute!!

Idag är de söndag.. =P
Har ingen aning om vad jag ska göra idag om jag inte får ta o hjälpa till med veden men de beror ju helt o hållet på om någon vill passa Arvid under tiden. vilket jag e skeptisk till just nu =/
så kommer la bli att jag sitter här hemma o få ta hand om Arvid istället.
Sen vid  17:00 tiden så kommer kusin hit med sin kille o ska äta lite middag.
Hoppas på att jag är lite "gladare" då lr nått.. känner mig nedstämd på nått vis.
Har inte sove sen tre inatt kan de va därför tro?

Har inte en susning men allt känns usch förtifället..
Håller väl på o komma in i depp period igen.. =(

Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

vila en stund o hoppas de går över. pöss!

2010-01-10 @ 14:19:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0