Stressfaktor vad då?

morsning alla filurer =D
Nu har jag ju nästan komme i ordning..
bäddat em rent i Arvids säng.. Talar inte om va som hände i den e de någon förrveten en så får dom la fråga mig på msn lr nått.. så får vi se om jag svarar..
Imorse slet han av sig blöjan på väg till toa? får man göra så? =O o sen när han får gröt så sitter han mest bara o skriker.. =/ trodde jag skulle bli döv haha.. men de vart ja ju inte jag hör eh nästan bättre nu? *Brydd sj*
diskat upp all frukost gojs har jag med gjort. funderar på om man skulle ta o dammsuga o torka golven här idahg? lr e de någon som vill göra de åt mig istället?
skulle behöva gå till affären med =/ o dessutom TVÄTTA igen.. gaah hela tvättstugan bara väller med tvätt men nu e ju iaf gardinerna tvättade =P hehe kanske jag lyckas få upp dom till helgen? =O man kan ju hoppas hehe.  Så måste jag leta reda på timers med!! 

ja de va väl ungefär de hela för den här gången =P hehe..
ÖVER !!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ojoj, ja du får tala om för mig på smn vad som hände egentligen med hans säng... spykalas kanske.. :P

2010-01-13 @ 01:25:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0