Strömsund!!

Tjo!!
nu e man då i strömsund.. man kom ju fram hel o ren o sånna saker igår kväll vid halv åtta ^^
idag har man bara tage de lungt.. vare o hälsat på eriks bror med familj.. alltids lika roligt =)
haha ja fick ju leka av med mig Rasmus iaf =D hehe men han fuskade ju hela tiden =P
haha.. men fick ju höra att de va ju inge ovanligt hehe... min idol ^^

nähä imorgon fyller min karl 30 år ^^ ska man gå ut o äta med hans familj o må gott =D
Arvid ska ju ha frack o grejer på sig imorgon hehe.. japp jag LOVAR o ta kort o lägga ut när jag kommer hem =D för har inte med mig sladden.. men har med mig kameran o videokameran oxå så här filmas de o fotaste för fullt =) nähä  om man skulle ta o snurra vidare lite fort här på internet kolla fascebook o läsa alla andras bloggar o så med.. innan jag ska tjova ner igen för trappen o sätta mig i soffan o va social med älsklinge o svärfar ^^
Arvid ska ju nattas för natten nu.. han sitter där nere nybadad o käkar gröt haha ja jag vet de blev lite fel vänd ordning men e sånt som händer ibland =D hehe..




ÖVER!!!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

det är inte lätt alltid. hehe. vad skönt ni har det, låter det som. Jag har möblerat om idag, om du inte redan sett det förstås. åhååå jag längtar efter mitt jotexpakeeet. pöss!

2010-01-17 @ 22:45:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0