Svar på kommenterna

Svar på kommentarerna ^^

Donken de  bara du som kommenterar o då har ja ändå öppnat upp min blogg för allmänheten nu så inge mer lösen här inte.. =P de va de jag menade med om jag skulle inte lr inte.. =P


"nej jag vägrar"
vi ska vara där en vecka till o börja med.. ska du hänga med lr?? fast du får köra egen bil =P hehe.. våran kommer va fullproppand med bebis o hund ^^

"till ännu mer"
Hehe fixa header t dig skulle jag ju lätt kunna göra =P men har ju inga utav dina bilder som du vill ha där =P
inte heller så vet ja hur jag ska förklara på hur du ska lägga upp den.. för den måste finnas på nätet någon annanstans först.. e ju helt rubbat.. =/
begriper inte redigt..
men jag vet min syster använder sig av Tinypic de e gratis =) o de tycks ju funka o ladda upp header där igenom =)
så det är ju ett tipps kanske ^^
Det e erik som kommer ifrån norrland från början jag har alltids bott i småland nära hultsfred.. =)


"Lite Dikter"
Tack så mkt.. =) men hade inte skrive dom sj dock =P




Kommentarer
Postat av: DONKEN

ååååh.. nä jag kan inte fölla med, även om de skulle vart mys som fan ditupp :P jo jag undrar om du var däruppefrån, pga du skriver ibland på "norrländska" hehe. "vare dit" och sånt. vare där, är väl lite mer norrländskt... tror jag. och headern. hummm, om jag lägger upp den på bdb, funkar det då tror du? :o du får visa klippa o klictra in från html-koderna på blogg.se och säga var adressen ska va hän, o sånt... hm. tror du att det skulle kunna gå? haha, ja du får väl reklama den lite då, din blogg. jag kollar runt som fasen på folk och skriver till dem. det är sååå man får läsare, plus lite på bdb varje dag med reklam hit osv... hähä. pöss!

2010-01-08 @ 17:07:10
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0