Svar på kommenterna

Donken:
haha vi fick inte plats i bilen :P skrattar.. Hans, Eriks kusin skulle ner häråt idag trögot så som de snöar.. Så han tog med den ner istället o lämnar den hos Eriks syster som bor i tranås ^^
hehe ibland har man tur =D hehe...

ja du de kan man undra hur han sitter hehe.. men han e expert på o sitta med benet rätt upp o göra massa konstiga grejer sammtidigt =P
hur bil banan fungerade vet i sjutton hur jag ska förklara :P
men du ser den där skopa saken som är där bak i arslet på dinosarie banan =P hehe. o där fram spännde  man fast en annan bil typ. o så kommed d e en bil o kör på den där skopan där bak o så far den andra bilen iväg som en katapult =P haha de va de bästa förklaringen jag kunde komma med =D hehe..
amen aha den missade jag att du hade någon slags tävling.. =/ har inte kunnat läsa på ett tag ju för min mobil e så seg på nätet.. o svärmors dator e inte så snabb den heller =P hehe..

Du har frågat flera gånger varför jag skriver HALLT O ÖVER!!
haha jag vet inte jag tröttnade på over and out så jag började köra med hallt o över =P hehe..
tyckte de lät lite roligt =D
min rumpa luktade inte bränt men där emot fötterna.. =( ischa..

oooh grattis du har vunnit en blå penna i valfri färg.. =D hur känns det.. ^^

haha..


ja här snöar de på för fullt o jag börjar bli hungrig.. =P
funderar på om man kanske ska ta o börja med maten? =D
vad tror ni? =) 
nu har jag en gnällig bebis bakom mig på golvet som gormar o spottar en massa.
ooh ja visst ja ikväll blir de nya Wallander =D gött o kanske the blinde side med lr va den nu hette =)

ooh i like it ^^

HALLT O ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: erika =)

sv; såg det, ska göra den nu :D <3

2010-01-27 @ 16:47:53
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/
Postat av: DONKEN

men vad betyder ordet hallt...? finns det ens? halt har jag ju hört, som betyder stopp i militären. och halt då, samma stavning, som är när det är isgata ute. men hallt..? :P

2010-01-27 @ 18:29:48
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0