Svar på kommenterna

Svar på alla dina TUSEN kommentarer Donken ^^

hehe alltids lika roligt o få kommentarer men dock så e de ju bara du som kommenterar lite trisst men men =D

"morgon o det är måndag"

Haha ja trodde nästan det men var inte säker =P

Andra kommentaren på samma inlägg =P
haha jasså de? varför då? eru på känslig för massa "oljud"? =) hehe


"Ensamen igen"
Jodu hon e livsfarlig.. =/ vill INTE åka med henne alls.. =(


"lite bilder"
jodå han så söter så ^^ hehe...

"dagen inna julafton"

haha bäst för dig att du tyckte det =P hehe..


Ahopp sitter här i små fryser nu igen när jag vet hur kallt det är uppe i norrland haha får ta  på mig en tröja tror jag =P de här går ju inte =D hehe..
ÅÅÅH min son e bara så söööööt..
sitter han i Eriks knä o brummar med sin porsche som han fick julklapp =)
o Erik sitter o kollar på massa lebbiga trailers på internet.. iiih får ilningar än med ryggraden banne mig av o kolla på att så jag tror jag låter bli.. men lite svårt eftersom hans dator e precis breve min =P hehe..
jaja så kan de gå.. =P

nää nu tror jag de blir mys i soffan o försöka hitta åt en bra film på Voddler o kolla på lr nått ^^




Kommentarer
Postat av: DONKEN

du kan ju svara på min blogg annars, om du vill... haha. inte allti jag minns vad jag skrivit. ;) fick han en PORSCHE! :P rik familj ni är.

2010-01-07 @ 00:20:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0