Till dig mamma <3



Hej älskade mamma!!
Det här inlägget är till dig. <3
Idag har vare en sån där dag då precis ALLT har vare jobbigt. Ja du har säkert sett allt?
Jag är så trött så besviken så orklös vet varken ut lr in. det ända jag vill är att DU ska vara här hos mig.
Varför blev de så här? De va ju DU som skulle bli den där stolta glada spralliga mormorn o kidnappa min son gång på gång istället får jag BE folk ta hand om honom när jag vet att du hade tage han utan att jag ens hade bett dig..  Världen e hemsk utan dig. jag kan verkligen inte beskriva i ord hur jobbigt allt e utan dig.
Jag har så mkt frågor som jag skulle villa fråga dig. men hur sjutton ska jag göra det? skriva så här e ju ur löjligt. folk tror ju man e dum i huvudet på redigt. Fast de har jag väl alltids varit i o för sig.  skulle du stå här nu så skulle du säga tyst med dig nu får du ge dig de där vet du att det inte är sant.
men va fan mitt liv suger utan dig mamma. <3
de gör ont i hela mig o sitta här o skriva. men jag vill få rensa tankarna lite

Idag när jag var på föräldra gruppen för sista gången så kunde äntligen Arvid sitta o jag va så glad.. =)
han var ju den sista i gruppen t o lära sig sitta men tills sist så kunde även han. =D
åååh mamma kom tillbaka. de här tär på mig nått fruktansvär!!  =/
imorgon ska man till tandläkaren. ååh vad jag hade velat fara upp med arvid o lämna hos mig o få se dig bli så där glad så som du va när du pratade om allt då han låg i magen o du stog där o visade upp allt du hade köpt till honom..  '=(  men va JOBBIGT jag ser ju knappt vad jag försöker skriva. gråter ju.. =S

vi har äntligen hittat ett hus med mamma =) men jag vet inte hur jag ska framföra det till pappa.. han vet ju om att vi har planer på o flytta men iaf. hur ska jag lägga upp det? =O
Jag orkar inte ha en gråtande människa intill mig har o göra med mig själv just nu.. =/
Det e ju knappt så jag orkar ta hand om Arvid =(
e jag en dålig mamma då? *gråter*

nu orkar jag inte skriva mer mina ögon e för tårfyllda..
Älskar dig mamma hoppas du har de bra där du är nu.. en vacker dag kommer vi äntligen o ses igen..
o fy fan vad jag ska KRAMA dig då.. <3


Kommentarer
Postat av: DONKEN

åååh, vad rart skrivet av dig. :) himla sött och vackert. och tack igen för den fina headern. skrev ett inlägg om detta. :) pöss pårej!

2010-01-13 @ 23:05:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag läser å ryser, tårarna kryper fram ur ögonvrån. Jag kan inte ens tänka mej hur de känns för dej!

Men du, tro inte att du är en dålig Mamma till Arvid!

Jag har sett er tillsammans, å han verkligen njuter av att ha dej som Mamma!

Kram

2010-01-14 @ 09:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0