Tisdag!! o jag e gö trött! =/

Ello filurer =D

REKORD ^^
hehe.. har haft rekord i läsare.. men jag vill ha fler =D
hm undra om de kommer hålla sig runt så här många??
ja har svårt o tro att, var väl enbart igår då jag länkade till den o folk bah. ooh har hon blogg? =O o nyfikna som ni va så kollade ni men bara en gång?
lite trisst isf tycker jag.. men men.. vi får la se vart de leder..

Nu e iaf klockan 07:14 o Arvid bestämde sig för o vakna 06:30 av någon anledning. det är andra dagen i rad som han gör de nu.. jobbiga unge =P jag vill ju få sova =D men de kan ja fet glömma antar jag =P Idag vet jag inte vad som händer o sker.. man kan ju alltids hoppas på att Arvid oerhört tjusiga väska kommer hem idag.. den va visst i jkpg inatt =D fan rekord igen från de företaget haha sist vi beställde en ostbricka så tog de dom 10månader o skicka skiten =P liiiite slöa.. men visst e de gratis så ^^ kan man ju inte begära så mkt =P hehe..

ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

du får länka vareeenda gång du skriver nåt. folk har tröttnat på mina, men det skiter jag fuuullständigt i. nån ny läsare här och där kan man ju allti få. :P hur många ligger rekordet på? ska jga skriva nåt om dig tyckeru? :P pöss

2010-01-13 @ 01:24:15
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0