Trött.

Tjo. Skriver från mobilen igen. I fall någon undrar varför jag inte accepterat kommentarerna ni skrivit om de nu e någon som skrivit någon :-P hehe sånt som märks den gången jag orkar logga in från en dator:) hehe. Inatt har jag inte sove något. Arvid har enbart bara snurrat som en tok o hållt på o sparkat i väggen o grejat tackar så mkt för det. Plus att jag har ont som fan i benen efter min tre timmars långa promenad igår. Hm va lite väl kanske? Men hade ju Trevligt mysigt sällskap iaf:) hehe. Nu ligger man här i den oerhört sköna bäddsoffan :-S o försöker få arvid t o somna igen. De e ju lättare sagt en gjort. Hm men han verkar ju ha somnat nu. Lr inte nu skriker han. Suck. Han e redigt omöjlig idag. Så får väl se om de blir någon sömn nått mer idag. Får ju ha lampan tänd till o från med för att han ska va tyst. Börjar han bli mörk rädd lr va e de frågan om tro? Ja ja de märks. Nej nu ska jag sluta skriva mitt meningslösa inlägg. Men nu vet ni lite iaf vad som hänt lr nått. :-P imorgon ska jag göra smörgåstårta oh så gott de kommer bli på lördag:) hehe. HALLT o ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Arvid kanske har kommit in i en tillväxtperiod?? Brukar ju få en massa konstigheter för sej då:p

2010-01-21 @ 12:42:56
Postat av: DONKEN

hallt? :o

har ju inte tittat in här på flera dagar nu, ucha. dåligt av mig. emn nu så :) pöss

2010-01-25 @ 15:59:26
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0