Tung bebis ^^

Ello =D
9250 väger Arvid nu o är 73,5 cm lång ^^ de drar iväg nu lr?  hehe.
inte undra på att jag tycker han börja bli tung.. trisst bara att de va sista gången med föräldragruppen nu.. =(
o inte har jag lyckats få med mig kameran en ända gång.. =/
men men.. shit happens. 

vet inte redigt vad jag ska göra resten av dagen bara.. slappa o ta de lungt försöka o komma ihåg o hämta väskan sen med bara på posten =D
annars vet i sjutton vad som händer..
känner mig allmänt seg o trött idag.. =/ vaknade två gånger inatt pga jävla M*** värken.. =(
tur de finns panodil säger jag bara lr nått..
men de e ju knappt så dom tar nått.. =(

aja..

ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hähähähähähä... vince väger mer än 1 kilo mer nu, om vågen stämmer rätt.... ;) hehehehhhehehehehheee... puss! (han ÄR jävligt tung med, antagligen tyngst av alla bebisar som föddes i våras/somras..)

2010-01-13 @ 15:15:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ja veeet du vad, det tycker jag med, att headern är jävligt ursnygg. Minsann o da! :D pöss och tackar i massor! :D

2010-01-13 @ 22:13:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0