Usch!!

nu har de gått ETT HELT JÄVLA ÅR!! =( hur sjutton är det möjligt?
känns som om de va idag det hände..
igår var man uppe o tände ljus vid 21.00 då de va EXAKT ett år sen.. där stog man o böla som en idiot tillsammans med pappa o syrran..

hemskt förstår inte.. världen e för jävla orättvis alltså..
älskade mamma du fattar inte vad jag saknar dig. <3



folk förstår inte att de kan va så jävla jobbigt. dom som förstår är dom som har  vare med om att själva.
dom andra kan inte äns försöka sätta sig in i "känna" hur de skulle kännas.
de går inte. man måste ha vare med om att det är bara så.

förbannade värld. önskar jag var hos dig nu mamma så jag slapp allting skit som händer här.
E så fruktansvärt trött på pappa när han hela tiden håller på o säger. vi får inte bråka vi måste hållas samms. men det är ju HAN som startar allt? han som drar igång varända litet bråk =(
o igår tjata han om att jag o arvid ska med ner t isen o åka bil ute på isen..
o jag sa NEJ de vägrar jag.. nej nej de gör du inte alls börja han på det är en sån kick förstår du så du fattar inte vad du går misste om..

DET SKITER JAG I!
jag vill INTE för mina mardrömmar handlar jämnt om att jag antingen råka köra av vägen vid en bro o rätt ner i vattnet i ån. o så sjunker bilen o jag kommer inte ut o jag dör.
så de blir ju inte bättre av o köra på is då? tänk om isen brister? o jag far i o så kommer jag inte ut o jag fryser ihjäl o dessutom drunknar?
men det skiter ju han fullständigt i. de hinner du inte reagera förens du har fryse ihjäl om de nu skulle hända säger han.. amen tack för "stödet"

IDIOT!!
härligt härligt med en förstående pappa alltså.. *suck*


Kommentarer
Postat av: DONKEN

men! Så kan han väl för fasen inte säga.. Näe, där sätter jag allt ner foten.



Rest in peace, mor din. Jag hoppas hon har det bra däruppe. Drömt nåt om henne på senaste? puss.

2010-01-04 @ 03:05:30
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0