Varför?

Morgon. Varför ska allting va så jäkla svårt för? Varför ska allting belastas på mig? Varför lämnade du oss? Varför e gud så jävla dum i huvudet om han nu finns. O inte såg att jag behövde dig som mest nu o då? Varför kommer hon eventuellt fly om jag flyttar? Ingenting kommer ju bli "normalt" hur jag än gör. För jag kommer bli cp av o bo kvar o aldrig få nått jobb i den här jävla cp kommunen. :-( kan någon istället göra slut på mitt lidande? För jag orkar inte gå runt o må så här längre jag orkar inte ha ont i magen varje dag. När jag igentligen borde va hur jävla glad som helst. För jag har världens sötast son o världens mest underbaraste man. Men ändå ligger jag här nu åter igen som så många gånger innan nu o verkligen avskyr mitt liv. Vill ha tillbaka de t så som hur allting var innan. Då allting var perfekt. Då du fanns där. Tack vare att djävulen nu tog dig så e ta mig fan ingenting som de ska o kommer aldrig mera bli. Jag blir galen. :-( o kommer nog o va de resten av livet. Om inte någon tar o ändrar sig väldigt snart. ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

uijja.. är ni kvar där uppe då? puss

2010-01-20 @ 16:07:13
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: erika =)

om det är mig du syftar på, så tycker jag att dus ka fullständigt SKITA i mig,.. ja det låter elakt, men det är som så, att du har möjligheten att fixa ditt liv bättre, och den möjligheten finns NU!

jag klarar mig, <3

2010-01-20 @ 20:48:55
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0