Wallander dödsänglen!!

Goddag!!
har nu sett den nyaste Wallander filmen.. HALLÅ dom e ju inte lite kassa alltså. dom spårar ju ur ordentligt.
usch.. nä den här var verkligen inte bra. men såg den ju för att jag följt alla andra. hm.. hoppas på att orienteraren e bättre lr va den kommande filmen heter..
hitills e de ju bara skytten som har vare bra.. =D

nää ikväll hoppas jag på the blinde side.. =)
o då blir det mer  myyys i soffan med dom bästa..
igår kom ju till o med syster o gjorde oss sällskap =D

idag ska jag försöka skotta lite mer snö haha fick ju så sjukt ont i ryggen igår. =(
sen ska jag se om jag orkar o diska undan frukosten.. kolla över hur mkt ägg vi har o om vi hade någon korv. annars blir det t o åka o köpa ägg o korv idag.. hm..
not nice i all denna snö.. kanske ska gå? =D hehe a vi får se hur de blir med den sakne =) e ju inte där ännu.. ska gå ut o skotta lite nu tror jag. om Erik vill hålla ett get öga på Arvid han leker ju mest för sig sj numera =D e ju skönt de med ibland.. men oftast leker jag med honom ^^

men a la barn fortfarande =D hehe...

HALLT O ÖVER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0