WOHO ^^

Hello mina älskade filurer =D
Nu sitter jag här o känner mig väldans duktigt ^^
har vare hos tandläkaren idag. har VÄLDANS fina tänder så jag ligger i BÄSTA gruppe ^^ höhö 35pengar i månaden på min tandförsäkring ^^  *Stolt*

så nu väntar man bara hem pappren som man ska fylla i o skicka in =) hehe..
finnemang alltså.
sen var jag på willys o handlade lite inför lördagsfärden upp t strömsund.. o så mitt i allt kom jag på att jag kanske skulle ta o köpa spolarvätska med =P
haha så ja åkte t preem med o köpte de när jag var klar på willys.
så får jag t bvc med =P o hämtade D-vitaminer t Arvid så vi har så vi klarar oss nu en stund till för dom va verkligen helt slut imorse fick ju ingen igår när jag var på föräldragruppen.. ändå sa jag till dåligt  =P

hehe sen stannade jag till på konsum i Målilla med.. o köpte Blue keld ^^ mumma mumma tills vi ska åka upp =D oooh så gottigt de kommer o bli hehe.

nää de va la allt för den här gången..
nu e de bara o invänta att klockan ska bli tre =P så ska man iväg t stan men vilken stad de blir ännu vet jag inte redigt.. haha beror på vart pappa vill åka =P
ska se om ja hittar nått till erik nämligen =) Han fyller ju 30år nu på måndag =D

ÖVER!!



Kommentarer
Postat av: DONKEN

du låter massa mkt piggare i detta inlägget, det gillar vi! :D gött med fina tänder, mitt förra besök gicvk på hela femton spänn. FEMTON! billigt som faaan.. haha. chockad blev jag. var beredd på 500. haha.. pöss!

2010-01-14 @ 17:57:37
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0