aaaaaaaaaah!!

Blir galen på redigt snart..
sitter här i mörkret med balkongdörren öppen.. idag har de vare en sån där jävla varm dag igen =P hehe..
bara så där pang så kom den tillbaka efter en veckas regn osv.. jaha.
tack kunde de inte ökat lite sucksesivt lr nått.. hm..

aja.. små baggateller enligt min mening just nu..
vet snart inte åt vilket håll jag ska vända mig.. =/
men jag tror det faktiskt blir t dig ändå även att jag vare så förbannat arg på dig en bra stund nu efter vad du gör osv.. men man vill väl inte "förstå" hur det igentligen ligger till man vill tro gott om saken men de är ju inte så de funkar.. =/ går ju inte redigt..

nu sitter jag här o e hungrig så ska göra mig en macka tror jag innan jag ska gå o lägga mig har haft ett låååååångt samtal ikväll.. lr två igentligen..
inga roliga men tydligen ett måste..
nu ska jag gå o ta mig den där mackan.
arvid har äntligen somnat totalt svår sövd ikväll av någon anledning..

aja godnatt folket!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0