BACK!!

Japp nu är sängen vår tillbaka.. vår RESESÄNG!! som jag så snällt lånade ut.. men som vanligt får man TJATA för o få tillbaka sakerna jag HATAR!! fullkomligt HATAR o låna ut saker.. ska fan sluta med. det så det är inte lönt ni frågar jo men bara om ni är en familjemedlem =D då får ni låna haha..
ni andra behöver inte äns försöka.. får de slår ALDRIG fel.. blir jämnt så där man lånar ut saker..
inatt drömmde jag till och med. att hon skulle provköra bilen men jag var med. sen kom vi hem jag klev ur tog arvid o satte ner honom på backen o skulle vända mig om o då la hon i backen o drog iväg med MIN bil.. hon SNODDE den..
va fan betyder den drömmen? =O haha.
ja så de kan bli när man inte e riktiga vänner "längre" lr va ska jag kalla det? för du ville ju inte ha med mig o göra mer.. för du orkade ju INTE med mig.. =P
men ändå så ska du få komma här o läsa MIN blogg när ja inte får läsa din.. tur jag e mognare än dig o inte bryr mig.. =)

känns RIKTIGT bra att det inte är jag för en gångs skull som har gjort BORT mig.. =)
utan nu är det du.. hehe..
riktigt skönt som sagt =D


VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0