blandat gojs ^^

men så varmt de  ska va alltså.. kan det inte regna lite till?? de va ju så himla svalt igår =D

dagens reklam är ju helt kokobello alltså..

de nya estrella chipsen som ska va så OVANLIGT gott.. eeh jaha världens flummigaste reklam..
sitter en kille o spelar tv-spel. o helt plötsligt när han tar ett chips så ser han först nått flumm som jag inte minns va de var nu.. sen tar han ett chips till o se nått ännu mer flumm..
sen tar tjejen bakom ett chips o då ser hon en hund som juckar mot en gunghäst? EH QUE!! är det bara jag som inte förstår lr? =O haha..

ja jag säger då det.. jag brukar inte titta på tv just av denna anledning att jag avskyr reklamen.. men vissa e ju lite underhållande =)



Idag har ju Arvid fixat en bula t på sitt stackars lilla huvud.. hur tänker jag inte skriva här.. men ååh de va så de gjorde ont i mig =/
nu är har han ett jätte bula åter igen på höger sida uppe i pannan.. =(
lillbubben..
fick iaf ta en plastpåse o lägga is i.. så de inte skulle bli så himla svullet..

men tänker inte lägga upp några bilder på eländet.. =/


Nu ska jag fortsätta kolla på en lustig bruce willis film som jag missat.. den va visst gammal från 98 =P

har dessutom kollat på love happens.. =D
den va bra men likaförutsägbar som alla sånna där filmer.. =P

VINK O ÖVER!!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

åå, är ju så de ska va i kärleksfilmer. fastän jag inte sett just den än.. :P

ja usch, jag tråkade vrida mig med en balkongräcketvättställning rätt in i vincents öga för ett par dar sen, så han fick ett rött märke. inuti ögat. :'(

sen nån timme senare drattade han på huvet. sen, igår, slog han i tanden på bordet här i tvrummet.

olyckor kommer i 3.. :/

2010-07-16 @ 02:34:45
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

och ja, den reklamen är ju helt sjuk.. hund som pippar med gunghäst, ska det få en att köpa chips...? :S urrrk!

totally skumt. ;)

och ja, han är nog det, mer vild än tam vincent. ;)

skönt o ha en som bara kryper fort? haha! :P ta vara på det, hehe. sen är det kört, blommor å sånt är inte säkra nånstans. han har ju börjat kunna klättra upp i soffan opch sängen nu med vettu, och då når han ju ÄNNU mer.. ghaaaa... det kommer sluta med att vi har ALLTING på bokhyllor i taket. ;P pöss

2010-07-16 @ 13:31:57
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0