Fredag 30 Juli!

Hello så här lite halv sent på en fredagskväll =)

sitter o slappar i soffan o njuter av att ha SKAPLIG ordning i lägenheten o de mesta på plats efter en jädra procedur t o möblera (stavning) om =)

men fint o bra blev det t slut iaf =D
så nu har vi en mindre soffa.. haha smarta jag som gjorde våran hörnsoffa t en tre sitts soffa..
så kommer pappa o e glädje dödare som vanligt o säger ja men så kan man göra med alla hörnsoffor.. =/ haha aha så smart va jag haha.. men jag var smartare än erik iaf ^^ de måste ju ändå räknas  =D
för då ska han va smartare än jag =) hehe.. så ja måste ju va väääääldigt smart nu då *stolt*


har hänt lite saker sen sist jag skrev tror jag ändå trotts allt =D
Vi har ju köpt en potta t arvid =D
han har sutte på den varje kväll nu i stortsätt innan han gått o lagt sig.. o andra kvällen redan gjorde han både nummer ett o nummer två =D *stolt o glad man blir*

datumet va den 27/7-10
har skrive upp det i hans bok oxå som han senare ska få när han blir lite äldre.. har ju totalt glömt bort o föra anteckningar i den.. usch får skämmas men de har vare så mkt med allt annat runt omkring.. så man har ju totalt glömt bort de där =/

men men ska försöka komma ihåg o skriva i  bättre nu var efter de händer mer saker..
han går värsta bra nu med stöd o allt =D
går än med allting typ =P
så är väl bara en tidsfråga innan han går sj med skulle jag tro =D
man blir så varm i hjärtat av allting han lär sig 

nu ska jag lägga in lite bilder på pottsittandet i datorn men inte här.. hehe för vill inte att han ska skämmas för sin mamma inte =D




VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0