hjälp så varmt!!

Jäklar vad varmt de har vare idag..
hm.., hade ju tänkt att jag o min lilla familj skulle ha åkt iväg på en picknick idag men de va bara o inse det att de va FÖR varmt.. =/
stackars Arvid har bara skrike idag pga värmen. =(
fick ge med oss t slut o ge han lite glass.. får se om det är glassen lr om de va saften som gjorde att han fick diarre.. lr så har de vare  värmen där med som spökat..

men man får la se..  än så länge verkar de lungt iaf.. han har precis sommnat för natten? *peppar peppar ta i trä*
han har inte pallat o sova på hela dagen.. men när de blev så här ikväll insåg vi att han va nog tröttare än vad vi trodde =D



Min älskade sötis hehe så trött man kan va <3



Det varmaste som va idag mitt på dagen i solen sen har temperaturen legat på 38 plus i skuggan =/


snacka om varmt.. vi GICK t golden thai o åt förut o de gick ju bra o gå DIT!!
men o gå HEM!! de vart fan värre.. jisses.. jag kännde mig banne mig höggravid på nytt o alla kläder klibbade fane mig fast på mig..
allting satt som en tight (stavning) kondom..
så när jag kom innan för dörren fick jag ta av mig alla kläder o gå o ställa mig i duschen o ta en ISKALL dusch.. sen dess har jag bara sutte o gjort så lite som möjligt =P

o nu sover arvid..  hm om man skulle ta o se en film nu då när det är "lungt" o tyst här =)
ska gå o höra med min man vart han nu tog vägen =D hehe..

VINK O  ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0