lite bilder ifrån idag!! =)

här kommer lite bilder ifrån idag..
Vi fick en impuls ide att fara iväg o ha picknick någonstans bara o laga mat i vårt stormkök ^^
hur mysigt som helst så de va.. =D o vilket mysigt ställe vi hittade också =)


här kommer lite bilder från där vi va iaf ^^

haha UDDA skylt =P



Utsikt över Vättern  <3 sjukt mysigt var det där.. =)



Älsklingen lagar mat =D




Medans arvid klämmer på ketchupen o ser allmänt GALEN ut =P



Våfflan va med på ett hörn hon oxå o tjuvade köttbullar =D



fan jag tyckte väl de började surra över huvudet efter en stund. =P
jävlar va mygg det kom medans vi lagade mat haha..




MM så gott de blidde =D hehe.. vi gjorde ingen avancerad mat direkt =)
men de dög så de gjorde ^^




Våfflan fick oxå mat  ^^ söt vovve som räcker ut tungan hehe.. =D <3



KOLLA de REGNADE en lite stund där =D när vi va i Gränna sen ^^

så himla gött =D men de varade inte länge.. =(



Sen kollade vi hur dom gjorde polkagrisar ^^
men vi kom inte precis när de började vilket va lite tråkigt.. men får åka dit snart igen när arvid e lite större o uppskattar det mer o vet vad en polkagris är för nått =D




(HAHA så klockrent vykort)


De får avsluta dagen tycker jag..
nu ska jag förtsätta o försöka ge the perfect whitness en chans till hitills är de super seg banne mig.. fan lyckades jag bara hyra B filmer nu sist lr va fan är detta.. =P
fan erika de e ditt fel =P
hehe..

VINK O ÖVER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0