seeg dag!!

klev upp runt nio tiden eftersom arvid inte ville sova längre då.. tvingade i mig en o en halv macka!!
sen skriver erik ett sms t en kompis o vipps så ska dom meka bil..
så jag o Arvid blev ensamma hemma..
försöka få den  ända kompisen jag har här i tranås att hänga med på en promenad men fick aldrig nått svar..
så tvingade ner arvid i sängen igen o vi somnade på stört.. sov i ca 2 timmar nästan =P as gött.. =)
under tiden hade jag fått  sms om att hennes son hade fått vattenkoppor!!
jahopp så nu är det bara o hoppas på att Arvid inte får att.. =/ orkar inte redigt med de oxå just nu.. men kommer de så kommer det.. hm..

annars har de väl inte hänt så mkt förutom att min kompis är väl sur på mig nu lr nått men orka.. jag måste ju få säga vad jag TYCKER!! sen är det väl upp t henne o fatta tyckte utgå från det lr nått..


nu sitter man här med balkongdörren öppen igen o bara är lr nått.. finns inte så mkt o göra i den här fruktansvärda hettan =/


känns snart som om jag är på väg att GE upp allt igen..
förstår mig inte redigt på dig..


vi var bästa kompisar.
du förstår inte hur mkt jag saknar dig..
alltså du var min bästa vän kan kan du inte förstå det. 
jag blir frustrerad av det här jag fattar snart inte vad jag ska göra.
så jag hoppas du lyssnar på det här.

Dags att vända blad innan nästa faller av.
jag har tappat den personen som nånsin fått mig glad.
det är sjukt att vår vänskap har nått sitt slut.
vi båda svor till gud  men idag står jag ensam kvar utan svar o jag tänker tillbaka på den tiden då de va du o jag.
livet är väl till för att man ska glömma. 
men du lever kvar bland mina drömmar
kommer du ihåg sommaren 2005 vi skrattade timmar i streck o sedan vandrade hem du sov över o vi hade de djävligt kul men det är över och jag ber till gud att du ska komma tillbaka o stanna vid mig
för jag klarar mig fan inte utan dig.
tårarna faller för jag saknar dig min vän. längtar efter dig o det är bara sanningen.
minnen passerar för vi som e i repris.
om vad vi har gått igenom under vårt liv. du va den som alltids fick mig glad o jag står med frågor utan svar.
hur vår vänskap kunde rasa ner. du fick mina läppar alltids att  lee kan inte fatta va som gick fel kan inte fatta vad som är ditt problem.  och jag vill inte heller behöva förstå det..jag lever i ensamhet men saken är den jag saknar dig för varje minut som går jag vill inte  förstå jag vill att tiden ska gå.. jag vill att du ska vara min bästa vän igen.. jag vill inte veta av att du hatar mig under bregravningen..
det ända jag vill är att du ska komma tillbaka så jag slipper leta efter dig på kartan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0