Små framsteg!!


Min älskling börjar bli stor nu..
han reser sig upp på knä sj nu i sängen.. =D
han kan säga mamma =D Ack=Tack
Pappa. o han kan säga De
också.. =)
han KRYP ålar sig fram värsta snabbt nu så man hinner nästan inte med.. =D
det är så UNDERBART att se dessa framsteg.. men så jävla sorgligt att jag inte får dela dom med dig mamma..  =( <3 min älskade mamma.. du fattar inte hur mkt jag saknar dig och hur jävla kaos världen blev utan dig.. =/


Pröva o resa sig mot allt funkar inte alla gånger tyvärr.. =(

aj aj lilla gubben.. =/



Sitter nu perfekt i sittvagnen så jävla mkt smidigare den är o ta med sig.. =) o framför allt lättare =D underbart.. o han har ju fått en egen ratt o ringklocka med.. o ett paraply som skyddar han mot solen =)
han är så glad så.. han plingar på den hela tiden..
(dock ser han inte så glad ut på kortet)
men iaf.. hehe..
han är så söt ändå så ^^
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0