Till dig!!!

Önskar
att det fanns telefon i himlen, så jag kunde ringa till dig och
höra din röst.Jag tänker på dig idag, men det är inget nytt. Tänkte
på dig igår och dagen innan det. Jag tänker på dig i stillhet, säger
ofta ditt namn.


MAMMA!!
allt är bara så JOBBIGT utan dig.. de pappa inte "rer ut" de slänger han på mig lr oxå ser t o belasta mig med det med så jag med får "bära" det.. =( VARFÖR??

e så trött på att få ständiga "besvikna o desperata" sms ifrån du vet vem...
hur fan kunde de bli så här?
jag borde va lycklig o allting sånt men istället sitter jag bara o håller på o sjunka ner ännu mer..
jag mena Arvid ditt älskade barnbarn som du aldrig fick se *gråter hejdlöst*  (inombords) för tårarna e fan slut..

han ställer sig upp sj sätter sig upp sj går med  sj genom att hålla i sig i saker.. kan om man vill säga pappa o mamma de o ACK=tack. =)

är så stolt över honom vilket jag vet att du med skulle va..
älskade mamma.. går som sagt inte en dag utan att jag tänker på dig o vissa tillfällen mer som när jag bakar, lagar mat, framför allt när jag åker över en bro,
ser en häst lr två, ser en riktigt dålig svensk b-film,
det är massa sånna där saker..

kan inte se en tomte längre.. kan knappt stryka gardinerna pga att jag kommer o tänka på dig då..





varje dag är en kamp!!
ÄLSKAR DIG MAMMA!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0