Falskvänskap!!!

Vilken vänskap kan få dig att hata en person så jävla mycket?

att hata en person som kallas din vän
sprider falska ryckten  det ända jag kan säga till dom personerna är STICK HEM!!!


OH jag ställde upp för dig
men du gav tillbaka skit
minns den tid det var vi.
men det skiter jag i.

tillbaka nu för att visa äkta vänskap är bättre
att en idiot som du borde veta bättre.
det jag menar med allt är att du ska hålla käften  se dig omkring
du är ingenting.

så visa respekt  att en sån som du skulle sprida  falska  ryckten  jag ska kalla dig för vän
HAH!! dra åt helvete!!
ja du vet att jag gav dig mitt allt och mkt mer.
minnerna av dig kommer aldrig få mig le. 

men det finns fler som ser det som ett jävla fel
så snart har du ingenting kvar att leva för.
det är inte så att jag hoppas att du dör
men jag hoppas på att du inser vad du har gjort,

Hitta dig en vän som  inte sviker dig vänskap som får allt att ändra sig 
gör inga misstag  som du kanske ångrar.
utanför det levande förgångnar!

Falsk vänskap och du gav mig  svar på frågan
av vem du igentligen är idag
jag byggde upp ett förtroende av dig men du tog
det som luft som en liten jävla grej
så jag vill berätta för alla vem du är vilken lite människa som rör mej besvär,

som fick mig att inse att  vänskap kan
ge hat och kärlek och att det kan gå fel.
hur ska jag kunna lita på någon igen?
rykten du spred och jag kallade dig för vän, HA
trodde aldrig om dig att du kunde
svika mig.
men nu vet jag att det finns fler.
så nu tar jag allt lättare o skiter i dig.
för jag har mina äkta vänner som känner mig vad jag än säger
och vad jag än gör. så stöttar dom mig till den dagen dom dör
för jag ger mina vänner det dom vill ha det dom saknar
åå det som gör  så jag lever för er
åå glömm aldrig det ni är det som hjälpt mig mest med kärlek
och jag vill tacka er för det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0