varmt idag iaf!!

jupp de blidde visst varmt idag iaf.. =P
men inte lika jobbigt varmt som de har vare dom senaste dagarna idag går de ju iaf ha dörren öppen utan att man svettas ihjäl ^^ hehe..

¨åt frukost på balkongen imorse.. ^^ hur mysigt som helst. svalt o skönt va de.. va nästan så man frös =)

Arvid har skaffat sig en till bula idag.. =/
stackarn e ju helt bucklig snart.. =P
men så e de väl när man börjar nästan gå sj typ antar jag.. han reser sig ju mot allt o går än med allting nu. men han går ju inte utan stöd så han inte gör men de kommer väl de med fortare än vad man tror.. =)
hehe.. nu ska jag lägga mig o vila lite tror jag.. låta fläkten blåsa lite på mig.. känner det e halv varmt ändå =P haha DUBBELMORAL!!! ^^



VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0