16 Juni!!!

aha som vanligt e jag dålig på o uppdatera men vem orkar sitta inne vid en dator nu när SOLEN äntligen e tillbaka =D  idag blir de bvc o då får jag äntligen veta vad min underbara lilla älskling väger o hur lång han är.. =)

han e ju mer vild än tam =) så hoppas han har gått upp tillräckligt i vikt.. =/ e lite orolig men han äter ju som han ska vissa dagar iaf.. aja ska inte oroa mig i onödan förens jag har fått nått bekräftat.. =D

o Hultsfreds kommun har nu MAKULERAT räkningen!! från dagiset.. =D
så de känns skönt.. e ju inte så roligt o betala för nått som man inte äns har där!!


så tummen upp för dom lr nått!! trevligt att de kan göra rätt någon gång =)

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

mobiln fick batteritorsk, och du var inte på msn, du kanske är påväg till bvc nu.. lasse sa iallafall typ att han skulle fundera på de tills han kommer hem. sen bröts det för batterit tog slut. :/

pöss!

2010-06-16 @ 11:41:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0