5 juni!!!

jaha då har man inte uppdaterat på en tag.. men e ju inte så ofta man sitter inne  dom där dagarna som har vare nu med solsken o allt ^^

så blir att man inte orkar sitta vid datorn då =)
men skriver ibland.. har vare ute hela dagen idag.. bränt mig massa.. så snart ser jag väl ut som om jag e väl grillad lr nått.. =P
redigt kol bit haha nää så illa e de nog inte.. =D
smörjde ju in mig med 50 faktor solskydd innan jag gick ut så va ju inte så mkt som solen tog kanske??
ska duscha sen så får se hehe..
jag tycker de e snyggt med solbränna jag.. men bonna bränna e ju inte så speciellt nice tycker jag.. hehe..
så får försöka o ha linne på mig.. ^^
men har ju så fruktansvärt mkt solutslag precis vid armhålorna så jag känner mig jätte hemsk typ!! men men..

arvid har iaf badat utomhus idag  ^^ i sin lilla pool som jag köpte åt honom som jag sen satte på balkongen o fyllde med vatten =) han tyckte de va jätte roligt.. o  så hade jag även köpt ett paraply som skyddade honom mot solen
så e ju nästan hem trevligt på balkongen förutom att när man jämnt är där så ska kärringen komma ut o RÖKA!!
får verkligen DAMP på henne!!

imorgon har man bröllopsdag.. =) jisses de har gått ETT HELT ÅR!!!
herre jösses va tiden går.. =)
så imorgon blir de massa mys med familjen o godmat som jag ska laga =D

de va en lite uppdatering iaf =P



*vink o över!*

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ååå va mysigt, och GRATTIS på ettårsdagen idag!

hum, dum granne som röker va? humpf. det dumma är ju att man inte riktigt kan säga till grannarna att inte röka på sina egna uteplatser.. hm.

lite respekt tycker jag allt de kan visa när man har barn. men alla fattar ju inte sånt, tyvärr. jag har samma problem här.

jo, i lägenheten menade jag, är ni färdiginflyttade och allt på plats?

fååår man se lite bilder? pöss

2010-06-06 @ 11:45:30
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0