Ams!!

mm då ska man dit  o skriva in sig om man nu får det?
hm de märks.. eftersom jag har inte har någon dagisplats e jag skeptiskt t att jag får skriva in mig vet inte alls hur det där fungerar i de här länet..
visserligen visste ja ju inte hur de fungerade i de länet jag bodde i förut heller =P men iaf.
lika bra o tjava (stavning) dit! =D

så får vi se.. sen ska jag se om jag o arvid hittar någon present t Erik.. vi firar ju bröllopsdag på söndag ^^
så ska små fira hela helgen börja redan på fredag... mysa o dricka lite gott.. ^^ men de e på söndag som jag ska laga min exklusiva mat ^^ hehe..
har aldrig gjort den förut så får la se hur de blir.. annars får vi väl gå o äta ute kanske??
sveriges nationaldag o allt ^^ hehe..




Vink o över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0