blev inget så blidde ikea istället =)

Godkväll!!
idag har man vare på ikea o köpt lite stuff.. har säkrat alla vassa kanter här hemma nu med söta små händer =D
så att Arvid inte kan slå sitt lilal huvud så hårt i fall att han skulle trilla o slå sig mot en kant..

blev ju inte att Donken! kom idag.. =(
pga att hennes kille inte mådde så bra o tydligen inte vincent heller.. hm aja så kan de gå.. får ta de en annan gång..
så man fick ju åka t ikea istället o äta lite goda köttbullar ^^ dom e ju så förbannat goda =D hehe..
har aldrig lyckats hitta åt stället där dom ska sälja dom på ikea =/ hm.. jag får la börja TITTA lite bättre kanske? =D hehe..

ska iaf försöka orka ta lite bilder på allting imorgon.. köpte ju lampor med nu så nu har ma en lampa till i köket över bordet ^^ mkt snygg.. o lampa två stycken i hallen ^^ o en lampa i hallen innan arvids rum. en lampa i varje rum minst har vi nu iaf ^^ bra bra lr nått.. o så köpte vi en söt bilmatta t arvids rum med.. så nu MÅSTE jag börja sy hans gardiner så hans rum blir riktigt barngulligt =) lr va jag ska kalla det =D

så ska försöka hitta orken t de imorgon lr nått ^^ hehe..
men imorgon vid elva ska vi t tranås brukhundsklubb o träna lite med våfflan lr träna o träna haha vi ska få tipps o lite sånt om hur vi ska få henne att gå normalt i koppel =)
så ska bli kul o se om de går o få någon fason på henne =D

nu ska jag gå o sova..
GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0