blev inget!! =(

Hepp fick man ett meddelande från röstbrevlådan att man fått ett meddelande inpratat
jag ringer 147
o vad säger hon? hej de va mia från lotsen här..  du var på intervju hos oss förra veckan o vi kände då att du inte va rätt person för arbetet så vi får tacka för oss o önska dig lyckad forstättning i sökandet på jobb.. TYP!!
så jävla snällt. då.. =(
förbannade mottagning säger jag bara.. suck..
hade jag veta att de skulle ringa idag skulle jag ju tage upp mobilen ur fickan..  =)
o frågat VAD de var som gjorde att ja inte "kändes" rätt för jobbet?

men de kan ja ju inte nu? e om jag ska maila o fråga för tycker jag har rätt t o veta så jag vet vad ja kan bättra mig på nästa gång i en arbetsintervju lr nått.. =/ hm

man får la se de positiva i de hela får ju en lugn sommar iaf.. =)
så hinner ju fundera en hel del på vad jag vill göra osv..
kanske ska ta lastbilskort jag med? =P haha lr ja hehe vet inte.. hehe..
hm hm..
haha..

lr kanske börja plugga?
hm som sagt får ta en funderare över sommaren o se vad jag vill göra med mitt liv lr va man ska säga =P






VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0