bröllopsdagen!!!

haha vilken dag.. skulle ju åka t sjön så våfflan fick bada o arvid.
för de första hittade vi ju inte dit så fick tjata ihjäl mig på eva tror jag haha förlåt gumman.♥ men tack så mkt för att du visade vägen t slut. lr ja Andreas gjorde. va ju en mysig liten sjö där.sen åkte man hem o lagade den efterlängtade maten så gott de blidde nu... har man sove en stund lr två haha. förlåt älskling ♥ cidern gjorde mig lite trött

men nu har man vaknat till liv igen.. efter ett litet sött sms =P hehe.. du är för underbar du älskling. <3
sen har man nu äte tårta firat nationaldagen sammtidigt eftersom de va en liten sverige tårta =D hehe...

nu blir de slapp i soffan tror jag o njuta resten av dagen som kvar Arvid lär väl decka snart så mkt frisk luft som han fått idag o sånna saker.. de jobbigaste e att han äter dåligt i denna värme.. hm.. men han dricker desstu mera iaf skönt det.. får han ju i sig vätska iaf..
han drack precis upp en flaska välling nu så får la se om han bidde trött lr inte =D

nu slapp i soffan iaf.  ^^

Vink o Över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0