förbannade kärring!!!

man somnar t rök DOFT man VAKNAR till RÖKDOFT!! 
e ju nästan så de e för underbart  NOOOOT!!!
snälla kärring gör mig en tjäns tänd eld på cigaretten o SVÄLJ den?? *LER STORT*
de vore underbart..




du gör ju för fan inge annat än o röker den ända gången du inte röker är när du e ute med hunden.. de är väl då man kan passa på o röka tycker jag än o sitta på BALKONGEN o röka så att röken kommer in t oss... RAGATA!!!
usch.. har så förbannat ont i huvudet pga dig o för att de oxå e åska i luften e ju så förbannat kvavt så jag vet mig inte till =/

plus att arvid va underbar vid fyra vakna han o har inte sove sen dess typ vid fem gav vi upp o hämta in han t oss.. han somnade runt halv sex.. o sen klev erik upp vid sju.. o då vaknade han o genast började han klättra på mig.. =P
o nu e man JÄTTE trött.. =/
få se om man han vill lägga sig en stund o sova lite mer med mig?  =D
för ja orkar inte hålla ögonen öppna längre =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0