Fredag!!!

vädret e inge någon höjdare idag.. solen skiner inte äns o jag har klibbat fast i golvet =( så kan de gå när man inte har några byxor på sig. =P
arvid flyttar om saker på sitt rum =D hehe.. kryper o flyttar på tvättställningen sammtidigt som han sliter o har sig i gardinen.. =P
o nu skriker han för han tror att han e sj inne på sitt rum inte nått men så e de inte.. jag sitter på golvet neranför han säng o skriver här =P

sammtidigt som jag pratar med honom =)
men han tycks inte förstå de =P
nu sliter han i gardinen igen.. haha snart brakar väl gardinstången ner o sånna saker.. =P
då blir de rädd o ledsen son så får säkert trösta, hehen..
nähä om man skulle ta o göra lite frukost?
tror arvid e lite sugen på¨det.. det är ju jag med i o för sig men iaf.. kan ju skylla på han så låter de ju bättre kanske lr nej de gjorde de ju inte.. hm..

jisses vilket vröl.
bäst o gå tror jag.
skriver kanske mer sen om jag örk..

VINK O ÖVER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0