går de bra nu?

HEHE jävlar va telefonen min har ringt idag då =P
hej mitt namn är.. ser du  har sökt en tjänst här hos oss. skulle du vilja komma på en intervju imorgon? =O
oooja ^^
haha
klockan kvar i fyra ska jag t mjölby imorgon på intervju =D

på torsdag NÄSTA vecka jag ska på intervju i NÄSSJÖ för ett jobb i tranås ^^
hehe.. får se vem som e först t o vilja ha mig =D hehe..

så ska vi se om jag blir säljare lr personlig assistent =D Hehe..
återstår o se ^^
hehe.. hm hm..
aja de va mitt medelande för den här gången =D hehe..



(detta är lycka)

ÖVER o VINK!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

grattis! jag hoppas du får båda två! :D

2010-06-04 @ 19:03:39
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

naj, jag menar ju så att du kan VÄLJA vilket jobb du vill ha. :P hehe... ett räcker nog gott ioch väl, när man har barn.. eller hur? haha! då har man ju sina dagar uppbokade 24/7 ändå.. :P

pöss pårej!



ps. trivs ni i nya stället? är de i tranås ni bor nu?

hur ser där ut?

2010-06-04 @ 22:41:39
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0