indrivaren!!

Indrivare!!

mm så heter den nya wallander filmen..
haha har nog aldrig skrattat så mkt åt en wallander film som jag gjorde t denna.. inte för att den va sämst på nått sätt utan för att de va en skådis där i som bara va för störtskön  =P haha.. synd bara att han spelade bad guy =P
men som sagt han va väldigt underhållande =P hehe.. stört sköna repliker..
lite udda wallander filmer faktist en av dom bätte på länge..
men va ändå för förutsägbar som sagt som alla svenska filmer.. =P
men sen e ju jag skadad.. hehe. har sett för många thriller i mina dar.. =D hehe..

Oj vilken lustig bild de blidde hehe men de va den ända jag hittade =P ta bort jokern haha den hör inte dit =P
men iaf. som sagt den va väldigt underhållande =)
fick veta en hel del om "isabell" som man inte visste de va ju eeh hehe intressant =)

nu ska jag gå o lägga mig e tok trött.. =D
så natti natt folket!!!

Vink o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0