massa pladder!!

hejsan!
va ett tag sen jag skrev ett seriöst inlägg här känns de som..
så kanske ska försöka plottra ner nått seriöst nu då?
men frågan e bara vad jag ska skriva?
de har ja inte en aning om..
Arvid ligger inne i sin säng o jollrar =P snurrar o har sig.. men han blir ju så varm av o va i famnen o snurrar o vrider sig där med så går ju knappt o hålla honom... =)
sitter o funderar på hur de ska bli i sommar om ja ska få nått jobb lr inte.
blir de någon teater osv? många jävla frågor som jag säkert inte får någe svar på..
ska ju som sagt på jobb intervju på torsdag hoppas på att de kommer o gå vägen den här gången.. e så trött på allt som inte känns bra osv..

va ju på basinformation på ams idag med..
lite små jobbigt att man inte får börja praktisera förens man vare inskriven i 3 månader på arbetsförmedlingen osv.

men va ju lite nice att man kunde skriva i sitt cv att arbetsgivaren får betalt för o anställa mig.. de kan få 13000 kr i månaden i så lång tid som jag har vare arbetslös max upp t 6 år lr om de va 10 haha minns inte.. =P men 6år måste väl va mer rimligt?? man kan väl för fan inte gå arbetslös i 10 år lr?? =O

o så fick jag lära mig att tog de mer än 12 timmar att åka t jobbet o komma hem så hade man rätt att tacka nej t de jobb erbjudandet. =P
men ofta att man typ åker upp norrland o ska jobba när man bor här lr?? =O fattar inte redigt hur dom tänker.. men aja.. hehe..
o sen får man inte tacka nej t jobb mer än två gånger för tackar man nej en tredje gång stängs a-kassan ner helt.. hm ofta man gör de lr?

mkt lustig information som jag inte förstog någonting av allt vart bara rörigare =P haha.. lr så e de bara jag som korkad?? o inte förstår så enkla saker? =/

men en sak begrep jag inte.. får jag skriva in mig i a-kassan trotts att jag inte har jobbat?? =/ *förvirrad*
lr hur sjutton funkade det där??

vink o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0