middagen e över!!!

Parmiddag o vänskapsmiddag ^^
hehe.. japp det är vad vi har haft här ikväll =)  Gumman eva o hennes kille o kompis vickan har vare här på middag o självklart joel oxå =D
alltids lika roligt.. *ler*

gjorde  pasta gratäng o så fick dom rabarberpaj t efterrätt ^^
så nu har jag bara två pajer kvar.. hehe.. haha eeh PAPPA kan du komma med lite mer rabarber t mig? =D hehe..
fast jag såg de fanns o köpa på willys löst hehe kanske får köpa lite där o frysa ner några till? ^^
e ju så sjukt gott =) hehe..

middagen vart lyckad iaf.. o jag tror dom tyckte de va gott =D
ja visst fan haha tidigare idag va vi ju på brukshundsklubben o tränade med våfflan o fick MASSA tipps om hur vi skulle göra med henne för o få henne att skälla mindre o sluta dra i koppel =)
o de har redan skett framsteg.. hon drar mindre i kopplet o skäller inte lika mkt heller =D *stolt*

så de ska nog lyckas o bli hund av henne med så småningom.. fisevovven e så söt när hon e duktig =)
va precis ute med henne o lät henne kissa o bajsa o inte ett ryck en ända gång fick hon hon STOG t o med stilla när jag slängde soperna DE NI!!! FRAMSTEG som hette duga ^^ hehe.. lr så va de att hon va trött efter allt spring i skogen =P


haha nu ska jag slappa o sega i soffan..
VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0