Midsommarafton!!!

Här kommer dom efterlängtade bilder från min midsommarafton?? =P

som ni har väntat?? ^^


Vi åkte båt ut t myrön som de kallade det men de va även favoritön hos familjen siljeholm =P hehe..



Arvid tyckte de va så roligt hehe..




Kusinen david visar honom hur man relaxar på bästa sätt =P




Kusinen Linn ville inte vara med på bild =P




så där nu har alla komme i land =P




Myse gos hos pappa <3





Så här ser en sumobrottare ut?? =P 
haha <3




Sen började vi grilla ^^ o de va jätte gott =D


Alla sammlade på ett o samma ställe =P haha lägg märket t min snygga stotå t höger nere i hörnet =P haha




och vipps så kom solen fram =P o mamma satte på mig solglasögon som jag inte va fullt likaförtjust i.. =P
så mamma fick va snabb med o ta kort på mig =D




Sen åkte vi hem o då brännde mamma sönder sina ben =P




AJ AJ säger jag bara =P hehe..



sen grillade vi igen o efter maten hittade kusin jenny godis som hon sprang runt o åt =P


Medans jag dansade med fasters man.. och jag tyckte de va så ROLIGT =P

haha detta får avsluta den fantastiska dagen..
tusen tack familjen siljeholm johansson/persson!! ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0