min älskade son!!

Nu har Arvid somnat o ligger i sin säng jädra söt unge så han far runt numera.. ja ni har väl själva sett om ni läste tidigare idag konversationen mellan mig o min syster  på msn.. hehe.. =D
fick ni en liten bild på hur han far runt kanske? =)

han e verkligen världens söstaste.. o att jag ska va mamma t något så ofattbart sött de e känns verkligen overkligt.. =/
att jag som har haft ett sånt helvetes liv innan har kunna få nått så underbart nu.. e de en slags belöning för att jag har stått ut med allt lr?
tanken slår mig o jag blir nästan förbannad på nytt.. grymma värld.. *suck*
men ibland e de verkligen svårt o glädjas åt de man har.. o ännu svårare är de sen du lämnade mig mamma.. ser inte mkt glädje i någonting nu förtiden knappt.. e BARA Arvid   o Erik som kan få mig o skratta de ÄCKTA skrattatet tyvärr.. det där rediga äckta e bara ni som kan få mig o skratta..

resten e inte lika äckta.. =(
Trött på o visa en massa som ja igentligen inte vill visa lr jag vet inte äns va ja yrar om längre..
va ju meningen jag skulle skriva nått helt annat här nu ju men vet inte varför de blev så här..
hatar..

aja





Vink o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0