Nordman!!/ mamma! <3

jävlar man har ju glömt dom där bra artisterna som man spelade förr när man va "liten o ung"

fan e ju nästan så man får lite nostalgi (stavning)
väcker gammla minnen när man satt instängd på rummet o spelade musik dagarna i ända så fort man hade komme hem ifrån skolan o äte mat. man nästan RUSADE upp på rummet smällde igen dörren o satte på stereon o satte sig i sängen o HÖJDE volymen allt mer o mer o t slut koma mamma o slet upp dörren o skrek NU SÄNKER du o spela inte så förbannat högt!! jag hör ju inte vad jag tänker o TA O STÄDA här med ser ju ut som 3:e världskriget..

de va tider de du mamma.. <3  idag finns du inte o jag saknar dig o dina utrbrott som fan.. skulle göra vad som helst för att få uppleva ett bråk med dig igen.. för att slutligen bara SPRINGA fram t dig o kasta mig i din famn o få säga förlåt.. =( men de får jag aldrig mer.. fy fan va livet är orättvist.. =/


<3






mammas älskade rosor! <3



saknar dig så förbannat mkt <3



du va den finaste mamma man kunde få ha.. älskar dig så jag går sönder! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0